dinsdag 28 juni 2011

Roll-up photo frame :)!

This is a photo taken in my room in Austria last winter. I stayed there for a couple of months as a ski instructor :). I have had the time of my life there ;) (well.. at least till so far :P). Anyway! I wanted to have something to remember home while being away. Something where I could stick pictures in and collect my postcards. But! A large photo frame wouldn't work... how do you fit that in your suitcase/backpack? Noo idea, so I made a photo-frame-like thing that can be rolled up :). Because I received lots and lots of postcards it is a bit messy in this picture... but there is a really sweet coloured fabric behind it ;)! Scroll down for those pictures :). Now... if you want to make such a thing all you need is a patch of fabric (size is all yours) in a colour you love, ribbon, buttons and a wooden staff. It is easy... just take a close look at the pictures or ask me if it is not clear :)! I'll be happy to help you :)!

De foto bovenaan is genomen in mijn kamer in Oostenrijk afgelopen winter. Ik ben daar een paar maanden geweest om skiles te geven :). Heb daar de tijd van m'n leven gehad ;) (tenminste.. tot nu toe :P). Maargoed! Ik wilde iets hebben waarmee ik toch een stukje thuis mee had. Iets waar ik foto's in kwijt kon en ook de eventuele kaartjes van het thuisfront. Een grote fotolijst was geen optie... hoe stop je die in je koffer of rugzak? Geen idee! Uiteindelijk is het een fotodoek geworden dat opgerold kan worden :). Omdat ik heel veel kaartjes heb gekregen van het thuisfront ziet hij er rommelig uit op de bovenste foto, maar hiernaast is hij te bewonderen in een legere staat ;). Ik vond het stofje super leuk, maar daar zie je dus niks van terug als je hem vol hangt haha! Als je ook zoiets wil maken dan is het enige wat je nodig heb een leuk stuk stof (hoe groot dat bepaal je zelf), lint, knopen en een houten stokje. Het is vrij gemakkelijk om hem in elkaar te zetten.. goed kijken naar mijn foto's en mocht je er toch niet uit komen, geen probleem! Ik help je graag :)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten