woensdag 25 mei 2011

DIY: The Studded Bracelet



When I woke up this morning I had about a hundred things in my head to make... but none of the materials of course ;)! So I went to my so-called atelier and searched through some old boxes and found an old tobacco can of my grandma. Curiously I opened it and it was full with studs and other hardware :). Last year I bought some rope, didn't know what to use it for... but it was so cheap... and now it came in handy! I decided to make a bracelet :). Did some try-outs... but the end result was the one here on the picture :). Because it was really easy to make I have included a description to DIY ;)! I like it, but do you?


Toen ik vanmorgen wakker werd stroomde mijn hoofd weer eens over van ideeen... maar geen van allen uitvoerbaar wegens gebrek aan materiaal ;)! Dus ben ik maar weer eens gaan neuzen in de oude dozen en manden in mijn 'atelier'. Ik vond een oud tabaksblik van m'n oma. Uit nieuwsgierigheid was die snel open en hij bleek vol te zitten met studs en allerlei andere hardware :). Vorig jaar had ik een paar meter touw gekocht, geen idee waarvoor ik het nodig zou hebben, maar nu kwam het goed van pas! Ik heb uiteindelijk een armband gemaakt... en het resultaat is te zien op de foto :). Omdat hij heel makkelijk te maken is heb ik hieronder een instructie toegevoegd zodat jullie hem ook kunnen maken ;)! Ik vind hem leuk, maar wat vinden jullie ervan?




The instruction :)! Good luck!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten