woensdag 11 mei 2011

Once upon a time...

Once upon a time I showed my latest creation to one of my best friends she called me crazy! Crazy that I did not do anything with my so-called creative talent. Show the world what you're able to... Let that 'once upon a time' be today... and here I am :) haha! This blog will show old and newborn mad ideas from me, made by my hand :).

For today, and to give this new mad idea a quick start, there are these crazy pants. Pants with a snake skin print on it. Cino style, but with a really relax fit. To be worn with high heels on a night out (like I did) or with flip-flops to the beach :)...

***

Er was eens een moment dat ik mijn laatste creatie liet zien aan een van mijn beste vriendinnetjes liet zien en dat zij mij regelrecht voor gek verklaarde. Waarom doe je niets met je creatieve talent? Begin een blog, laat zien wat je kan! Laat 'er was eens' vandaag zijn... en hier is hij dan :) haha! Op deze blog kom je oude en nieuwe creaties van mij tegen, allemaal met de hand gemaakt :).

Voor vandaag, en om dit nieuwe gekke idee een vliegende start te geven, is er een malle broek. Een malle broek met een slangenprint. Cino model, maar met een ruime fit. Je kan hem aan met pumps voor een avond uit (zoals op de foto) of met slippertjes naar het strand...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten