vrijdag 27 mei 2011

Doodling at work




Working at a call-center requires some patience. Waiting for people to answer the phone... to answer the questions... etc. Luckily we have a big bunch of empty sheets to doodle on :)! Yesterday I made some new doodles. I used to glue them in my , Wreck this Journal, but since there is no place left in it I am currently pimping up a new notebook (will post something about that one soon!). Here are two of my new doodles, and the doodle page out of my WTJ :)!


Als je werkt op een call-center, zoals ik, heb je geduld nodig. Je bent aan het wachten op mensen die de telefoon opnemen en daarna moet je wachten op de antwoorden die ze moeten geven... etc. Gelukkig hebben we daar een bak vol lege blaadjes om jezelf mee te vermaken. Gisteren heb ik weer wat nieuwe kladsels gemaakt :). Normaal plakte ik ze in mijn Wrech this Journal, maar die is helaas vol. Ik ben nu bezig met het versieren van een nieuw kladblok (daar komt binnenkort meer info over!). Hier zijn twee van mijn kladsels van gister en een pagina uit mijn WTJ met wat oudere tekeningetjes :)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten