zaterdag 21 mei 2011

With love from Italy!



Last year one of my vacations was to Sardegna. We've been road-tripping there for three weeks (I like!) and spent one day on Isola di San Pietro which is a tiny tiny island on the south-west corner. Takes a boat trip to come there :)! The capital city is Carloforte.. just beautiful/intimate/fantasitic :)! We've been exploring the city, ate a local dish in a cute little restaurant and really enjoyed the weather :)! I was wearing one of my home made dresses. This time a short and colourful strapless one. The skirt has two layers because you can look through the fabric... but not any more ;)! Shame on me that there is no smile on my face, but I didn't know they made a picture of me... haha!


Vorig jaar ben ik op een van mijn vakanties naar Sardinie geweest. We zijn daar drie weken aan het rondtrekken geweest (I like!), waarvan een dag op Isola di San Pietro. Dat is een heel klein eiland aan de zuid-west kant. Je moet er met de boot heen :)! De hoofdstad is Carloforte.. gewoonweg prachtig/gezellig/fantastisch :)! We zijn het stadje door geweest, hebben in een klein restaurantje genoten van een lokaal gerecht en hebben ook nog genoten van het weer :)! Ik had voor deze gelegenheid weer een van mijn eigen brouwsels aangetrokken. Een kleurrijk strapless jurkje. De rok heeft twee lagen wat de stof scheen door... maar na twee lagen niet meer ;)! Beetje jammer dat ik niet lach op deze foto, maar ik wist niet dat hij genomen werd... haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten