vrijdag 27 mei 2011

OMG it's BLUE!

Jup! Made myself a new trouser ;)! And since color is a must this season I thought... why not? So it's blue... screaming blue... heavenly blue... the 'I like' kind of blue :)! It was a bit more pain in the ass to make than the snake pants presented in my first blog. I wanted this want to be a bit more classy, so I needed a zipper at one side. For the first time ever I made buttonholes... which was not a great succes on the sewing machine, had to make them by hand (where did we have such an expensive machine for..?). To make the fit right a belt is needed, but that is something to work on for the next pants ;). Got to keep improving yourself right :D!

Jep! Heb een nieuwe broek gemaakt ;)! Aangezien kleur dit seizoen toch wel een echte must is dacht ik... waarom ook niet? Dus het is blauw geworden... gillend blauw... hemels blauw... de kleur waar ik van hou :)! Hij was lastiger om te maken dat de slangenprint broek uit mijn eerste blog. Ik wilde deze wat klassieker maken en dus moest er een rist in. Voor het eerst moest ik knoopsgaten maken... dat was niet echt een succes op de machine, dus die moesten op de hand (waar hadden we ook al weer zo een duur ding voor?). Om hem perfect te laten zitten moet er wel een riem omheen, maar dat is een mooi aandachtspunt voor verbetering bij de volgende broek ;). Je moet jezelf blijven verbeteren natuurlijk :D!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten